رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی گفت: با ترفند برنده شدن در برنامه رادیویی، از یک هم استانی مبلغ ۲۰۵ میلیون تومان کلاهبرداری شد.

سرهنگ الوانی رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی گفت: احدی از شهروندان استان از طریق تماس با سامانه مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کرد شخصی ناشناس با بنده تماس گرفته و اعلام کرده که شما در قرعه‌کشی برنامه رادیویی برنده شده‌اید و پس از صحبت کردن و جلب اعتماد، شماره کارت و چندین رمز پیامکی را از من دریافت کرد، پس از مدتی متوجه شدم مبلغ ۲۰۵ میلیون تومان از حسابم کسر شده که همه سرمایه من بوده است، لذا من از این موضوع شاکی بوده و خواهان رسیدگی هستم. 

او افزود: به منظور رسیدگی به شکایت این شهروند بزه‌دیده و احقاق‌ حق وی، بلافاصله کارشناسان پلیس فتا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 


بیشتر بخوانید


سرهنگ الوانی با اشاره به این که با تلاش کارشناسان پلیس فتا و انجام اقدامات علمی و هوشمندانه، هویت اصلی متهم پرونده که در خارج از استان زندگی می‌کرد، شناسایی شد؛ تصریح کرد: در نهایت مبلغ کلاهبرداری شده با هماهنگی مقام محترم قضائی به حساب شاکی برگشت داده شد و پرونده نیز برای سیر مراحل قضائی به دادسرا ارسال شد.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی گفت: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.fata.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و کاربران می‌توانند آخرین اخبار، حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند؛ همچنین شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ مربوط به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.