شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مشکلات دریافت مجوز کسب و کار جهت تاسیس کودکستان در شهر قم سخن گفت و از مسئولان درخواست رفع این مشکلات را کرد.

دولت به منظور سهولت برای دریافت مجوز‌های کسب و کار سامانه‌ای را به نام درگاه ملی مجوز‌ها راه اندازی کرد تا آنها از این طریق بتوانند در کوتاهترین زمان به این مجوزها دست پیدا کنند.

یکی از متقاضیان در شهر قم جهت تاسیس کودکستان اقدام به دریافت مجوز کسب و کار از درگاه ملی می‌کند، اما مراحل دریافت مجوز برای ایشان حدود یک سال به طول انجامیده است.

در ادامه شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام مشکلاتی که در طی دریافت مجوز کسب و کار با آن مواجه شده است را شرح داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

باسلام؛ حدود یک سال است که منتظر مدارک برای دریافت مجوز تاسیس کودکستان در شهر قم هستیم. پس از دریافت مدارک و قبولی در آزمون مربوطه قصد درخواست مجوز از طریق درگاه ملی مجوز‌ها را داشتیم که سایت غیر فعال شد و کسی هم پاسخگو نبود. حدود یک ماه قبل اعلام شد که سایت باز شده است. مجددا برای دریافت برخی مدارک مانند عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد اقدام کردیم و گرفتیم.  از زمانی که اعلام شده سایت باز است قصد درخواست داریم و مدارک هم کامل است. اما در مرحله اول زمانی که باید با درگاه تخصصی ارتباط برقرار شود،  اعلام می‌شود که ارتباط با درگاه تخصصی برقرار نمی‌شود. بار‌ها و بار‌ها روزی ۱۰ بار و بیشتر اقدام کردیم و هربار موفق نشدیم. با شماره ایی هم در زیر نوشته شده تماس گرفتین و بیش از نیم ساعت در انتظار بودیم ولی کسی جوابگو نبود. خواهش میکنم رسیدگی کنید.


بیشتر بخوانید:

اختلال در سامانه درگاه مجوز‌ها متقاضیان کسب و کار را به دردسر انداخت


اختلال در سامانه مجوزها

مشکلات سامانه صدور مجوزها

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار