فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: عقد قرارداد با اتباع غیرمجاز خارجی، ممنوع است و با کارفرمایانی که از اتباع غیرمجاز استفاده کنند شدیدترین برخوردهای قانونی انجام خواهد شد.

جواد سپاهی اظهارکرد: هرگونه عقد قرارداد، اجاره و رهن واحدهای مسکونی و یا تجاری با اتباع خارجی غیرمجاز شهرستان چابهار ممنوع است و شدیدترین برخوردهای قانونی با کارفرمایانی که از اتباع بدون برگ تردد در مشاغل استفاده می‌کنند، خواهد شد.

وی ادامه داد: امامان جمعه معتمدان و متنفذین می توانند برای ساماندهی و خروج اتباع بدون برگ تردد همکاری لازم را با نیروهای امنیتی داشته باشند.

فرماندار چابهار با بیان اینکه دهیاران در روستاها با نصب بنر و اطلاع رسانی مناسب می‌توانند در این طرح شریک باشند، گفت: همراهی جوانان جهت معرفی و خروج اتباع غیر مجاز با بخشداران تابع از نیازهای سرعت بخشیدن به این طرح است.

وی افزود: اتباعی که دارای مجوز کارت تردد هستند با کوچک‌ترین تخلف، مجوز تردد لغو و در اولین فرصت توسط نیروهای امنیتی بازداشت و برگشت داده خواهند شد.

سپاهی ادامه داد: همکاری و هماهنگی‌های اعضای کارگروه به ادارات ذیربط بسیار مهم و هیچ کم کاری پذیرفته نیست چرا که سلامتی و امنیت مردم خط قرمز ماست.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری بندر چابهار برای ساماندهی دستفروشان غیر مجاز اقدام و بررسی ساختمان در حال ساخت که از اتباع بدون کارت تردد استفاده می کنند در دستور کار قرار دهد.

فرماندار چابهار گفت:در ۱۰ روز آینده تمامی اقدامات انجام شده و عملی کردن تمامی مصوبات را اعضای کارگروه به همراه داشته باشند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار