اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان کهگیلویه وبویراحمد دقایقی پیش با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی آغاز شد.

 این رویداد مهم تاریخ‌ساز در کهگیلویه وبویراحمد از اردیبهشت‌ماه سالاری با اجرای اجلاسیه شهدای ارتش آغازشده است و در طول این ایام اجلاسیه‌های مختلف شهرستانی و استانی نیز حول آن برگزارشده است.

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد از دقایقی پیش با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی در گچساران برگزار شد

در ادامه نیز به برنامه‌های دومین کنگره‌ی بزرگ ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد نشان‌دهنده عمق برنامه‌های اجرایی و فاخر فرهنگی بوده که می‌توان به برگزاری ۱۷ اجلاسیه شهرستانی و استانی، برگزاری جشنواره و تولید ده‌ها سرود فاخر و ماندگار، توزیع ۲ هزار جهیزیه که همچنان در شرف تحویل به متقاضیان بوده، تألیف۲۰۰ عنوان کتاب، جمع‌آوری ۹۵ سوژه از شهدا، برگزاری بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ یادواره شهدا، نصب ۲ هزار تندیس شهید و اجرای ۱۳ هزار عنوان برنامه برای نهضت روایتگری، تا صد‌ها تولید فرهنگی، هنری رسانه‌ای و سینمایی فاخر نشان‌دهنده آن است که دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان، یکی از بزرگ‌ترین رخداد‌های فرهنگی تاریخ استان کهگیلویه وبویراحمد است.

این اجلاسیه با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با مجری‌گری مجری به نام، رسالت بوذری در یاسوج آغاز به کارکرده است.

همچنین در این اجلاسیه نهایی، شاعر و مجری برجسته صابر خراسانی به شعر گویی خواهد پرداخت، شهریار کریمی خواننده معروف لر زبانان نیز برنامه‌ای دیگری از این اجلاسیه را بر عهده دارد و مداحان بنه نام کشوری بذری و بنی فاطمیه اجرای برنامه خواهند داشت.

همچنین از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه را می‌توان اجرای نمایش میدانی والفجر هشت، پد خندق و دیگر عملیات مهم فرزندان کهگیلویه وبویراحمد در دفاع مقدس دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.