رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: ۲۸ واحد صنعتی از ابتدای امسال با هشت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این شهرستان راه‌اندازی شد.

حسین شریعتمدار تهرانی گفت: راه اندازی این تعداد واحد صنعتی در شهرستان سبزوار زمینه اشتغال ۸۷۷ نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: ایجاد این واحدهای تولیدی در بخش های مختلف صنایع تولیدی و فرآوری، موجب افزایش اشتغال و بهبود معیشت خانوارهای محلی شده و به رشد تولیدات داخلی و کاهش وابستگی به واردات کمک کرده است.

شریعتمدار تهرانی افزود: همچنین در قالب فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان سبزوار در حوزه‌های صدور مجوز، امهال تسهیلات و جذب تسهیلات جدید بانکی بررسی شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: عمده فرصت های سرمایه‌گذاری این شهرستان شناسایی شده است که این ظرفیت ها در قالب دفتر سرمایه گذاری به کارآفرینان معرفی می شود.

شریعتمدار تهرانی افزود: علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های شاخص صنعتی، ساخت و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲، صدور مجوز آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان در سال های اخیر عملیاتی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.