رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: استاندار این استان از ۱۹ دستگاه اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی تقدیر کرد.

مهرداد عرب اول  در حاشیه جشنواره شهید رجایی که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد، بیان کرد: بر اساس بخشنامه سازمان اداری استخدامی، دستگاه‌هایی که بالاترین امتیاز را در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در ۶ گروه کسب کردند، به عنوان دستگاه برتر انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین دستگاه‌هایی که رشد امتیازی شان نسبت به سال گذشته قابل ملاحظه بوده است، به عنوان دستگاه‌های برتر شناخته شدند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان افزود: علاوه بر این سازمان اداری استخدامی در ۹ شاخص اجازه معرفی دستگاه‌های برتر را داد.

وی افزود: در این بخش، دستگاه‌هایی که در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور، حوزه اقتصاد مقاومتی، تحقق شعار سال و اجرایی کردن قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، کسب و کار و سایر مواردی که در شاخص‌های ۹ گانه تعریف شده است، اقدام ارزنده و شاخصی انجام دادند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

عرب اول گفت: مطابق برنامه شهریور ماه هر سال، امسال هم عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت ۱۹ دستگاه در ۹ بخش و ۶ گروه اصلی تقدیر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار