معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج، از راه‌اندازی دومین نمایشگاه بزرگ عرضه و فروش لوازم تحریر ایرانی اسلامی با عنوان نوشت البرز خبر داد.

امیر اشتری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، گفت: با توجه به استقبال شهروندان از نمایشگاه نوشت البرز در سال گذشته، این رویداد برای دومین سال متوالی در هفته پایانی شهریورماه برگزار خواهد شد.

 

این مسئول بیان کرد: نمایشگاه نوشت البرز با هدف حمایت از کالای باکیفیت ایرانی و با رویکرد اسلامی و همچنین عرضه و فروش اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان با قیمت مناسب، از روز ۲۴ شهریورماه تا ۶ مهرماه در فرهنگسرای کوثر واقع در چهارراه کارخانه قند و از ساعت ۱۷ الی ۲۲ میزبان حضور شهروندان گرامی خواهد بود.

 

اشتری ضمن دعوت از عموم مردم شهر کرج برای حضور و بهره‌مندی از نمایشگاه نوشت‌ البرز افزود: در این رویداد علاوه بر ارائه خدمات فروش لوازم تحریر ایرانی اسلامی، برنامه‌های متعدد و متنوعی نظیر رصد نجومی، قصه گویی، کارگاه‌های آموزشی، کارگاه‌های هنری، بازی بومی و محلی و خانوادگی و مانند آن در نظر گرفته شده است.

 

وی اضافه کرد: این نمایشگاه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
یه کلر بوک رو هر مغازه ای یه قیمت میداد،یکی ۲۵۰،یکی ۲۸۰،یکی ۳۱۰
جالب تر از همه اینکه نمایشگاه همون کلربوک رو میداد ۳۸۰
عجب نظارتی ،حتما کالای ایرانی بخرید....
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۳:۰۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
خوب قیمت نوشت ابزار با قیمت بازار بزرگ هم باید کمتر باشه وگرنه یه مترو رفت برگشت بهتره تا وقت بزاری آخرشم گرون باشه و بعد اسلامی که نوشتی چه صیغه ای که نوشت ابزار اسلامی باشه هرچی یه اسلام میچپونن مسخره بازی فقط دربیارید به جا اسلامی کردن کیفیت و قیمت مناسب درست اضافه کنید بعد اسلام معنی پیدا میکنه
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۰۰:۲۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
دقیقآ
Iran (Islamic Republic of)
رضا رضایی
۰۱:۵۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
هیچ نظارتی نیست از مغازه دارها گرون تر
جنس اشغال تر
میفروشن
این نمایشگاه ها فقط وقت و ترافیک زیادی تلف میکنه
نظارت بود خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
معمولأ این روزا عروسی شهرداری هست از قرفه ها اجاره میگیره تا به‌جای اینکه حمایت کنه تا همه بتونن بقیمت خیلی ارزان‌تری عرضه کنن
آخرین اخبار