فرماندار بهبهان از برخورد قضایی با خروج محموله‌های مرغ از این شهرستان خبر داد.

سید ولی‌الله موسوی فرماندار بهبهان امروز (۲۰ شهریورماه) با اشاره به مصوبه شورای امنیت کشور در خصوص طرد کارگران اتباع از کشور گفت: تولیدکنندگان مرغ یکی از اقشاری هستند که بیشترین استفاده از این کارگران در حوزه آن‌ها انجام می‌شد ولی باید مصوبات بالادستی را اجرا کنیم.

او با اشاره به اهمیت بالای بازار و نقش آن در رضایت اجتماعی شهروندان افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در هنگام کمبود یک کالا در بازار از جمله مرغ که از اقلام اساسی است مراتب را به سرعت گزارش دهند.

آقای موسوی با اشاره به تصمیم دادستانی بهبهان برای تنظیم و کنترل بازار اضافه کرد: به منظور تنظیم و کنترل بازار مرغ در بهبهان، از امروز خروج مرغ زنده و کشته از شهرستان ممنوع است و در صورت مشاهده ماشین حمل بار توقیف و برخورد قضایی خواهد شد.

فرماندار بهبهان با اشاره به وضعیت فعلی بازار مرغ گفت: جهاد کشاورزی، صمت، تعزیرات و نمایندگان مرغداران و اتاق اصناف تا پایان زمان اداری امروز در جلسه‌ای مشترک یک نرخ مشخص برای قیمت مرغ تعیین و به گونه‌ای عمل کنند که شهروندان و تولیدکنندگان آسیب نبینند تا از این مرحله عبور کنیم. همین کارگروه باید پس از تعیین نرخ بر بازار نظارت مستمر داشته باشد.

برچسب ها: مرغ ، بهبهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.