رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از انجام دو عملیات اطفای حریق طی ۳۰ دقیقه در شهر زرند خبر داد.

مرتضی بخشی با اعلام اینکه حوالی ساعت ۱۰:۳۶ دقیقه گزارش حریق در روستای محمد آباد به این سازمان اطلاع داده شد که نیرو‌های آتش نشانی از ایستگاه شماره ۱ به محل حادثه اعزام شدند، گفت: رعایت نکردن نکات ایمنی در زمان آتش زدن وسایل قدیمی باعث ایجاد حریق در محل نگهداری خوراک دام و انبار وسایل کشاورزی شده است.
 
وی با اعلام اینکه نیرو‌های این سازمان بعد از ۵۰ دقیقه موفق به مهار و کنترل حریق شدند، افزود: نیرو‌های این سازمان بعد از جدا و خنک سازی باقی مانده خوراک حیوانات و ایمن سازی محل در ساعت ۱۱:۳۱ دقیقه به ایستگاه برگشتنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند به اتصالی سیم برق در مغازه طلافروشی اشاره کرد و بیان داشت: با حضور به موقع نیرو‌های این سازمان، این حریق ختم به خیر شد.

بخشی تصریح کرد: این آتش سوزی در قسمت بالای سردر ورودی و محل نصب کنتور‌های برق رخ داده بود که نیرو‌های این سازمان با قطع جریان برق و استفاده از کپسول‌های co ۲ و پودری اقدام به مهار و کنترل شعله‌های آتش کردند. 

وی با اعلام اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ خسارت جانی نداشته است، گفت: رعایت نکردن نکات ایمنی شامل ضعیف بودن سیم کشی و کشیدن بار اضافی از سیم‌های برق، داغ شدن و اتصالی کردن آن ها سبب وقوع این گونه حوادث است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار