مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل گفت: این بانک در سال جاری چهار هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید و اشتغال پرداخت کرده است.

عادل کریمی روز سه‌شنبه در نوزدهمین جشنواره تجلیل از تعاونگران برتر استان اردبیل اظهار کرد: این بانک در سال جاری چهار هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید و اشتغال پرداخت کرده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۷۱ درصد رشد داشته است که سهم بخش تعاون استان اردبیل از میزان تسهیلات پرداختی ۶۲ درصد بوده است.

او افزود: مجموع تعهدات محقق شده بانک توسعه تعاون اردبیل اعم از پرداخت تسهیلات، صدور ضمانت‌نامه و نظایر آن ۱۲ هزار میلیارد ریال است که چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال مربوط به صدور ضمانت‌نامه و ۲ هزار میلیارد ریال مربوط به اوراق است.

مدیر شعب توسعه تعاون استان اردبیل ادامه داد: بانک توسعه تعاون استان اردبیل امسال یک هزار و ۶۷۲ فقره تسهیلات پرداخت کرد که ۴۵۰ میلیارد ریال از محل تفاهم‌نامه سه‌جانبه و ۲۵۰ میلیارد ریال از سهمیه کشوری برای حمایت از بخش تولید و اشتغال بوده و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز در مرحله تکمیل پرونده و پرداخت است.

کریمی همچنین از پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل ماده ۵۲ خبر داد و گفت: سهم برخورداری بخش تعاون از تسهیلات پرداختی از این محل نیز ۵۰ درصد بوده است.

او اضافه کرد: بانک توسعه تعاون به دلیل حضور در اکثر قرارداد‌های عاملیت، از توانمندی و ظرفیت فراوانی برای حمایت از تولید و مشارکت در اجرای طرح‌های اقتصادی دارد و منابع ابلاغی بند الف تبصره ۱۸ بانک توسعه تعاون در بخش گردشگری ۱۵۲ درصد و در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن و تعاون ۱۰۰ درصد تصویب و پرداخت شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.