سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: صبح امروز دو پرواز به مقصد آلمان و میلان انجام شد و تاکنون اتحادیه اروپا بیانیه‌ای به ایران ایر صادر نکرده است.

حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تاکنون اتحادیه اروپا هیچ بیانیه و یا دستوری مبنی بر توقف پروازهای خارجی را به  شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ارائه نکرده است گفت:  اتحادیه اروپا و «وایکائو» در حال حاضر هیچ صحبتی در این زمینه با شرکت ما انجام نداده‌اند و هم اکنون پروازها به کشورهای اروپایی به صورت عادی انجام می شود.

او بیان کرد: صبح امروز دو پرواز به کشورهای اروپایی از جمله آلمان و میلان داشته‌ایم و در شرایط کنونی هیچ مشکلی برای انجام پروازها نخواهیم داشت.

وی  اظهار کرد: هیچ مشکلی از لحاظ تامین قطعات هواپیمایی نداریم و پیش از این هم چندان وابستگی به بحث تامین قطعات از طریق کشورهای خارجی و اروپایی نداشته‌ایم.

خبرنگار: محبوبه کباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
محسن بزرگی
۱۹:۲۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
امیدوارم یه مقدار فرصت بدن و‌از قبل بگن از می دیگه پروازها انجام نمیشه، چون در حال حاضر خیلی از هموطن ها منتظر پرواز برگشتن از کشورهای اروپایی به ایران هستن، و دچار استرس و سردرگمی هستن، مه آیا پرواز ها انجام‌میشن یا نه.
همش استرس و‌نگرانی برای مردم که نتیجه دیپلماسی ضعیف دولت‌مردان مون هست.
آخرین اخبار