مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: مهلت حضور اتباع خارجی موسوم به سرشماری در این استان پایان یافته و ادامه حضورشان غیر قانونی است.

بهرنگ قربانی گفت: حضور اتباع خارجی موسوم به سرشماری در استان فارس غیر قانونی است و هر گونه ارائه ی خدمات به این دسته از اتباع، ممنوع و تخلف است.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: با توجه با اتمام مهلت سکونت موقت اتباع خارجی موسوم به سر شماری؛ این دسته از اتباع هر چه سریع‌تر نسبت به خروج از کشور اقدام کنند.

قربانی افزود: این افراد در زمره‌ی اتباع خارجی غیر مجاز محسوب می‌شوند و هرگونه سکونت، اشتغال و تحصیل فرزندان آنان در استان فارس ممنوع بوده و گروه بازرسی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برای صاحبان مشاغل، مالکین منازل و مدیران مدارس که به این اتباع خدماتی از قبیل زمینه‌ی اشتغال، اجاره‌ی منزل و امکان تحصیل فراهم نمایند پرونده تشکیل و به دستگاه قضایی معرفی خواهد کرد.

او در پایان گفت: این اتباع میتوانند با مراجعه به اردوگاه مراقبتی شیراز واقع در محله‌ی دهپیاله، خیابان کار به صورت داوطلبانه نسبت به خروج از کشور اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار