رئیس اداره صمت شهرستان زابل از تشکیل پرونده تخلف برای ۹ واحد صنفی و تولیدی گران‌فروش پوشاک مدارس و معرفی واحد‌های متخلف به اداره تعزیرات حکومتی خبر داد.

 غلامرضا پیری بیان کرد: در خصوص گلایه شهروندان از گران‌فروشی پوشاک مدارس توسط برخی واحد‌های صنفی گفت: با نزدیک‌شدن به اول مهر و ایام بازگشایی مدارس یکی از دغدغه‌های مردم عزیزمان گران‌فروشی برخی تولیدی‌ها و واحد‌های صنفی است که در همین راستا طرح ویژه نظارتی با حضور کارشناسان بازرسی اداره صمت از واحد‌های صنفی و تولیدی پوشاک مدارس را طی روز‌های گذشته با جدیت شروع کردیم.
 
 پیری در ادامه افزود: در این طرح نظارتی که باهدف برخورد قاطع با تولیدی‌ها و واحد‌های صنفی گران‌فروش پوشاک مدارس شکل‌گرفته است، تاکنون ۹ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی متخلف و گران‌فروش در شهرستان زابل تشکیل گردید و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.
 
 رئیس اداره صمت شهرستان زابل تصریح کرد: از شهروندان محترم درخواست داریم هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله گران‌فروشی، احتکار و... را جهت رسیدگی از طریق تماس به مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

برچسب ها: صمت ، واحد صنفی متخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار