سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جلسه این کمیسیون اعلام کرد ۲ میلیون اتباع غیرمجاز در سال جاری از کشور اخراج خواهند شد.

ابراهیم رضایی در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در سفر نظارتی این کمیسیون به استان کرمان، گفت: این جلسه با حضور سردار رادان فرمانده فراجا و تعدادی از مدیران و معاونان وی از جمله فرمانده مرزبانی و مسئولان استان کرمان در استانداری کرمان برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: سردار رادان بیان داشت که برنامه داریم که امسال دو میلیون اتباع غیرمجاز از کشور اخراج شوند و تاکید داشت که باید قوانین در حوزه مرز اصلاح شود.

رضایی با اشاره به گزارش سردار گودرزی فرمانده مرزبانی گفت: سردار گودرزی بیان کرد حدود ۹۶ درصد از مرزهای کشور توسط مرزبانی حراست می‌شود و از ابتدای امسال ۷۰۰ هزار نفر از اتباع از کشور اخراج شده‌اند.

وی با بیان اینکه سردار ساجدی معاون عملیات فراجا گزارشی به اعضای کمیسیون ارائه کرد، افزود: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز تاکید داشت که ما نیازمند تصمیمات هوشمندانه و فوری برای تأمین امنیت مردم هستیم و در این باره همه دستگاه‌ها از جمله مجلس برای تأمین امنیت کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
بعد از سه سال هجوم افاغنه به کشور هنوز نمی‌دونید از کدوم مسیر وارد میشن که جلوشون رو بگیرید؟؟ سخته باور کردنش
این دومیلیون هم عدد پرتی بیش نیست، حداقل ده میلیون غیرمجاز وارد کشور شده، که البته مشکوکه چطور ده میلیون بدون کمترین مشکلی وارد کشور شدند!!