امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه در شرایط تحریم از توسعه غافل نشدیم، گفت: توسعه سامانه‌های پدافندی منجر به بازدارندگی پنهان و آشکار دشمنان شده است.

امیرسرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش روز شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ در جمع فرماندهان مناطق و گروه‌های پدافندی این نیرو اظهار داشت: امروز طراحی و توسعه سامانه‌های مرتبط با علوم پدافندی به بازدارندگی پنهان و آشکار در برابر کشور‌هایی منجر شده که در برابر ایران ادعای قدرت طلبی دارند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ناخواسته وارد دفاع هوایی شدیم و امروز در این حوزه دارای قدرت هستیم، گفت: در شرایط تحریم و تهدید از سوی دشمنان، خوش درخشیدیم و همزمان از تحقیق، توسعه، تولید و تهدید نیز غافل نشدیم.

وی افزود: امروز پدافند هوایی، سامانه‌های موشکی راداری پهپادی خود را مجهز به سامانه‌های اپتیک پسیو و غیر فعال کرده که هم توسط دشمن کشف نشود و در عین حال بتواند دشمن را کشف کند؛ یقینا این اقتدار به راحتی بدست نیامده است.

صباحی‌فرد تاکید کرد: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، امروز تفکر شب حمله‌ای در مجموعه پدافند حاکم است و مرزبانان آسمان ایران به بهترین شکل ممکن آماده دفاع از مرز‌های هوایی کشورمان هستند.

وی با بیان اینکه پدافند ارتش با بهره‌گیری از سامانه‌های دفاعی هوشمند نوع و چگونگی تهدیدات را شناسایی می‌کنند و با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و با ذکاوت به مقتضای تهدیدات، بهترین مدل دفاع را بکار می‌گیرند، یادآور شد: اقتدار امروز پدافند مرهون خون ۲۵۰ هزار شهیدی است که از بزرگترین دارایی خود که جانشان بود گذشتند و ما باید امروز پاسدار خون شهیدان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
کدام پدافند کدام بازدارندگی وقتی در مرکز کشور و با حضور سران تعدای از کشورهای جهان هانیه به راحتی در کشور به شدت می‌رسد.باور داشتن پدافند و سلاح های کار آمد و داشتن بسیاری از اطمینانی نظامی و تسلیحاتی که داده می شود باورش دیگر برای خیلی‌ها سخت شده و متاسفانه عدم اطلاع رسانی درست و صادقانه به مردم و ضعف های آشکار باور سخنان مسئولین را در رابطه توانائیمان به شدت با اطمینان فاصله داده .خدا کند به خودتان بیائید و با این همه ضعف کاری ضحمات خودتان را در اذهان تخریب نکنید تنها همین اطمینان امنیت نظامی و اعتماد باقی مانده این را هم از بین نبرید و به سختی با افراد مقصر بر خورد کنید تا عبرت شود مصلحت اندیشی شده بهانه برای بی قانونی و سوئ استفاده افراد فرصت طلب و تخریب حیثیت و امنیت کشور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
من به شما و دانشمندان در این مورد سلام و درود می فرستم و انتظار ما مردم ارتقاع فن آوری روز دنیا بلکه بیشتر و باید یک پله از تمام دنیا جلوتر باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
بسیار خوب هست ولی میشه شرایط بهتر از این را با هزینه های پایین تر همراه با عدالت و وجدان و انسانیت بدست آورد احمق نیستیم که هر قدرتی بخاد کلاه بزاره سرمون از دشمنان امام حسین اینا نسبت به شرایط و فاصله زمانی نسبت به وجود پیامبر اکرم بخواهی حساب کنی دشمن تر نداریم امام با اونا تا آخرین لحظه گفت و گو داشت ولی الان با وجود پیچیدگی زیاد باز رج ع می کنیم به درس گرفتن از امامان پس سیاست را به کاردان سپرده و با شرایط بهتر پایانی سریع تر را با بهترین شرایط عدد بزنیم
آخرین اخبار