رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از نصب ست ورزشی و مبلمان شهری در بوستان ولیعصر جنوبی شهرکرد خبر داد.

مسعود حبیبی گفت: در راستای ارتقاء سلامت شهروندان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی و در ادامه تکمیل بوستان ولیعصر جنوبی، عملیات نصب و جانمایی نیمکت و ست ورزشی در این بوستان توسط نیرو‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد انجام شد.

وی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به پارک‌ها و توسعه تجهیزات آن‌ها با وسایل رفاهی اولیه از جمله مبلمان شهری و ایجاد روشنایی مطلوب افزود: نصب این وسایل در فضا‌های سبز شهر تاثیر مستقیمی بر رضایت و آرامش شهروندان در استفاده از پارک‌های محله‌ای دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: به همین منظور و در راستای خدمت رسانی به شهروندان، ۱۰ عدد نیمکت در این بوستان جانمایی و نصب شده است.

وی با تاکید بر اینکه نصب وسایل ورزشی در بوستان‌ها گامی موثر برای توسعه فعالیت‌های ورزشی شهروندی است، اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان نیرو‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد اقدام به نصب ۶ ست ورزشی در این بوستان نموده اند.

حبیبی با اشاره به اینکه بهبود وضعیت مبلمان شهری در بوستان‌ها و میادین تاثیر بسیاری بر سلامت جسم و روح شهروندان دارد، ادامه داد: برای تهیه این ست ورزشی و مبلمان شهری در بوستان ولیعصر جنوبی ۱۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.