استاندار البرز گفت: براساس بررسی‌های میدانی، تمام واحد‌های تولیدی و صنعتی این استان نیازمند جذب نیروی انسانی ماهر و متخصص هستند.

 مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در نشست با روسای دانشگاه‌های استان البرز گفت: بسیاری ازدانش آموختگان فاقد هر گونه مهارت برای رسیدن به اشتغال هستند. دانشگاه‌ها باید در ارتباط تنگاتنگ با شهرک‌های صنعتی استان، دانشجویان را برای مهارت آموزی مهیا کنند.
وی افزود: طرح کارآموزی دانشجویان در واحد‌های تولیدی و صنعتی و محیط کار حقیقی باید به صورت ملی اجرایی شود و در این زمینه مکاتباتی را نیز داشته ایم.
عبداللهی اضافه کرد: مشاغل نوین و الکترونیکی در دنیای امروز نیز بسیار مورد توجه جوانان قرار گرفته بنابراین باید در راستای آموزش آنها هم برنامه ریزی کنیم.
استاندار البرز گفت: از هیات علمی و مجموعه دست اندرکاران دانشگاه‌ها انتظار می‌رود در قالب یک طرح پژوهشی و یا عنوان پایان نامه بستر‌های بهره گیری از نخبگان و تقویت مهارت‌های فارغ‌التحصیلان برای دستیابی به اشتغال و اجرای طرح‌هایی همچون طرح کاد، برنامه و راهکار تخصصی با قابلیت اجرایی ارائه دهند.
وی همچنین از روسای دانشگاه‌های استان خواست تا برای استقبال از دانشجویان در سال تحصیلی جدید به زیباسازی، نظافت، تعویض لوازم فرسوده دانشگاه‌ها توجه ویژه‌ای را داشته باشند.
عبداللهی، وحدت، وفاق و همدلی بین دانشگاه‌های استان البرز و هم افزایی برای حل مشکلات یکدیگر با امکانات موجود در هر دانشگاه را مورد تاکید قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.