میزان ۵ هزار تن قیر رایگان به ۱۷ شهر استان فارس از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون تخصیص داده شده است.

امیر عباسی معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد: با هدف خدمت رسانی به ساکنین بافت‌های فرسوده و در راستای بهسازی معابر و ارتقا کیفیت سکونت در محدوده‌های مصوب بافت‌های ناکارآمد شهر‌های استان، بیش از ۵۰۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری‌ها تخصیص داده شد و مدیریت شهری نیز با بهره گیری از این امکان فراهم شده، اقدام به آسفالت معابر خاکی و فاقد آسفالت و بهسازی روکش آسفالت فرسوده معابر در محدوده‌های مصوب بازآفرینی کرده اند.

او افزود: ۵۰۰ هزار متر مربع معادل ۵۰ هکتار از معابر در شهر‌های مرودشت، بوانات، داراب، بیضا، خشت، بالاده، دبیران، جنت شهر، شهرپیر، قادرآباد، آباده، زرین دشت، اکبرآباد، خرامه، سروستان، رستاق و معزآباد با استفاده از قیر رایگان بازآفرینی تخصیصی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان بهسازی شده اند.

معاون بازآفرینی شهری راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: تخصیص قیر رایگان بازآفرینی از سالیان گذشته با هدف بهسازی تمامی معابر محدوده مصوب بافت‌های ناکارامد شهر‌های استان قیر رایگان توزیع و منجر به برگزاری جشن آسفالت در برخی شهر‌های استان شده است.

امیر عباسی اضافه کرد: فرایند توزیع قیر در شهر‌ها با نیازسنجی تخصصی انجام شده توسط روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان و ارائه گزارش به معاونت بازآفرینی شهری آغاز و پس از تحویل مدارک مورد نیاز، قیر تخصیص به شهر‌های مختلف کارسازی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار