رئیس اداره صمت منوجان گفت: در بازرسی از واحد‌های صنفی، ۳ واحد صنفی متخلف پلمب و ۵ واحد صنفی متخلف دیگر پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان منوجان از گشت بازرسی و نظارت بر اصناف شهرستان منوجان با حضور فرماندار و مسئولان ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان و در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

یوسف شفیعی، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس و نیاز خانواده‌ها به لوازم و التحریر، پوشاک و...، با حضور فرماندار از واحد‌های صنفی عرضه کننده لوازم التحریر، کیف، کفش و پوشاک در شهرستان منوجان بازرسی و با متخلفان مطابق قانون برخورد شد.

وی با بیان اینکه در این گشت بازرسی از واحد‌های صنفی، ۳ واحد صنفی متخلف پلمب شد، افزود: همچمنین ۵ واحد صنفی متخلف دیگر نیز پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان منوجان تصریح کرد: شهروندان منوجانی درصورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی می‌توانند با مراجعه حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان منوجان یا به صورت غیرحضوری از طرق سامانه ۱۲۴ و آدرس اینترنتی www.۱۲۴.ir تخلف را گزارش دهند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار