فرماندار شهرستان دشتستان گفت: تقویت زیرساخت‌های اورژانس یکی از اولویت‌های مجموعه فرمانداری شهرستان دشتستان بوده است.

احمد بنافی در حاشیه بازدید از پایگاه اورژانس ۱۱۵ قلعه سفید که به مناسبت روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی صورت گرفت؛ بیان کرد: با توجه به شرایط سخت محیط کار اورژانس پیش بیمارستانی تقویت زیرساخت‌های آن موجب افزایش انگیزه و بازدهی پرسنل خواهد شد.

وی تصریح کرد: بی‌شک، نیرو‌های اورژانس به‌عنوان امید و تکیه‌گاه مردم شناخته شده‌اند و جایگاه آنها در کمک به آسیب‌دیدگان حوادث، برجسته است و با تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های فعال در پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای ۱۱۵ خدمات بسیار خوبی در این حوزه به بیماران ارائه‌شده است.

بنافی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شبکه بهداشت و درمان دشتستان، شاهد ارتقا سیستم بهداشت و درمان شهرستان و خصوصاً اورژانس ۱۱۵ بوده‌ایم و تمامی پایگاه‌های اورژانس شهرستان از کانکس به محیط ساختمانی منتقل‌شده‌اند.

احمد بنافی بیان کرد: پایگاه اورژانس ۱۱۵ قلعه سفید توسط خیر سلامت آقای مهندس عمرانی در طی یک سال احداث و از طریق جذب اعتبار توسط فرمانداری شهرستان تجهیز و تکمیل گردید.

در این بازدید فرماندار دشتستان به همراه معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، بخشدار مرکزی، امام‌جمعه، شهردار و شورای شهر دالکی و روستای قلعه سفید، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان، معاون بهداشتی و رئیس اورژانس ۱۱۵شهرستان حضور داشتند و از پرسنل حاضر در شیفت اورژانس ۱۱۵ قلعه سفید تقدیر و تشکر کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.