قائم مقام کمیته امداد استان ایلام گفت: در تابستان امسال بیش از ۲ هزار نفر از دانش آموزان مددجوی مورد حمایت این نهاد از برنامه‌های کانون‌های تابستانی اوقات فراغت این نهاد در سطح استان برخوردار شده اند.

ستار ناصری در آیین اختتامیه برنامه‌های کانون‌های فرهنگی، آموزشی و تابستانی این نهاد که با حضور تعدادی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: این کانون‌ها در طول مدت سه ماهه تابستان مشغول فعالیت بوده و در زمینه‌های آموزش مفاهیم دینی و قرآنی، مشاوره، ازدواج، تحصیل و مهارت آموزی در رشته‌های گوناگون و آموزش‌های شغلی به مددجویان ارائه خدمت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برای برگزاری برنامه‌های این کانون‌های فرهنگی و آموزشی ۱۱ میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد: تعدادی از این کانون‌ها بعد از فصل تابستان و معمولا در زمینه‌های آموزشی و مهارت آموزی فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

ناصری با بیان اینکه توانمندسازی و فقرزدایی از رویکرد‌های مهم کمیته امداد استان ایلام است، تصریح کرد: مهارت آموزی و توانمندسازی خانواده‌ها به ویژه توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی از ابزار‌های مهم در راستای توانمندسازی خانواده‌ها بوده که امداد بصورت جدی این برنامه‌ها را دنبال میکند.

در پایان این آیین از دانش آموزان برگزیده و فعال این کانون‌ها با اهدای لوح سپاس و جایزه‌ی نقدی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.