مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد، از ورود شورای قضایی استان به برخی واگذاری اراضی ملی در شهرستان‌های استان خبر داد.

مهدی اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد در جلسه‌ای در فرمانداری تفت با اشاره به برخی مصوبات شورای قضایی و شورای حفظ حقوق بیت المال استان یزد گفت: یکی از مشکلاتی که همواره تفت و برخی شهرستان‌ها با آن مواجه بوده اند، واگذاری اراضی ملی به برخی اشخاص بوده که در این خصوص با دستور ریاست شورای قضایی استان، ورود کرده ایم.

وی افزود: مقرر شده تا کارگروهی به ریاست معاون پیشگیری از وقوع جرم و عضویت مدیرکل ثبت اسناد استان تشکیل و ظرف یک ماه واگذاری‌ها و بهره برداری‌ها بررسی شود.

عضو شورای قضای استان یزد تصریح کرد: در این خصوص، نخستین جلسه در شهرستان خاتم تشکیل شد و با توجه به مشکلات متعددی که در شهرستان‌ها داریم جلسه بعدی را در تفت خواهیم داشت.

اقبال با اشاره به تأکید ریاست شورای حفظ حقوق بیت المال استان بر حل این موضوع و صدور اسناد رودخانه‌ها خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و همکاری‌های خوبی توسط آب منطقه‌ای در خصوص صدور اسناد رودخانه‌ها انجام شده ولی چند هفته‌ای که کم تحرک شده اند.

مدیرکل ثبت اسناد یزد با تأکید بر لزوم جدیت بیشتر آب منطقه‌ای در پیگیری صدور اسناد مالکیت رودخانه گفت: قول داده ایم اگر این همکاری‌ها تداوم داشته باشد تا پایان آذرماه، سند تمامی رودخانه‌های استان یزد صادر و تحویل داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.