رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از ورود نخستین گروه درمانی ایران به لبنان برای امدادرسانی به مجروحان اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی خبر داد.

محمدحسین زارع زاده، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور چهارشنبه شب ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: با توجه به حجم مجروحان این عملیات تروریستی و نیاز ایجاد شده در لبنان، در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع حادثه گروه اول درمانی را جهت امدادرسانی به مجروحین با هماهنگی نهاد‌های مرتبط به لبنان اعزام کردیم که این گروه بر اساس نیاز مجروحین عمدتا چشم پزشک بودند.

وی با بیان اینکه آمادگی اعزام تیم‌های درمانی بعدی را نیز داریم، افزود: اکنون با چند بیمارستان و مرکز درمانی در داخل کشور هماهنگی‌های لازم جهت پذیرش مجروحین لبنانی صورت گرفته و این مراکز هم اکنون آماده پذیرش و آغاز فرآیند‌های درمانی برای این عزیزان هستند.

رسانه‌ها عصر سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ از منفجر شدن چند دستگاه ارتباطی در چند منطقه لبنان خبر دادند که در پی آن هزاران نفر زخمی شدند.

همچنین برخی منابع خبری از تکرار انفجار دستگاه‌های پیام رسان پیجر مشابه اتفاقات روز گذشته (سه‌شنبه) در عصر چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ و نیز از انفجار بی‌سیم‌ها در لبنان خبر داده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار