مجموعه ورزشی بخشان سراوان که در سال ۷۹ کلنگ‌زنی شد با پیگیری‌های صورت‌گرفته و تأمین اعتبار، مجدد آغاز به کارکرد.

مجتبی شجاعی فرماندار سراوان گفت: فرایند و تشریفات قانونی انتخاب پیمانکار شروع به کار مجدد پروژه ورزشگاه بخشان بعد از چند سال وقفه و بلاتکلیفی انجام و در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار جهت شروع پروژه در مهرماه است.

وی افزود: دستور کار اول آماده‌سازی و ترمیم زیرساخت زمین چمن، حصارکشی و اصلاح قوس دور زمین و اصلاح زیرساخت پیست دوومیدانی و در گام بعدی نصب چمن، بهسازی حصار ورزشگاه و.. خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه اجرای سالن ورزشی بانوان محله حمزه نیز از نیمه اول مهر آغاز خواهد شد، ادامه داد: اسکلت سالن ورزشی کارگران سراوان نیز در حال ساخت توسط پیمانکار در کارگاه فنی است.
 
فرماندار سراوان خاطرنشان کرد: سالن‌های ورزشی امام علی (ع) و سالن عترت آموزش‌وپرورش به طور کامل بازسازی و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی نصب و نصب کف‌پوش و صندلی‌های تماشاگران به همت نوسازی مدارس استان در حال اجراست.
 
شجاعی تصریح کرد: همچنین کف‌پوش سالن پیامبر اعظم استادیوم شهید حسین بر در حال تعویض و از طرفی از ظرفیت خیرین، با پیگیری‌های صورت‌گرفته اسپیلت‌های بزرگ کلیه سالن‌های ورزشی این استادیوم خریداری و تحویل اداره ورزش شهرستان شده است.
 
وی با بیان اینکه پیست تارتان، روشنایی ورزشگاه بخشان و همچنین تکمیل خانه جوان تأمین اعتبار شده است، گفت: ضمن قدردانی از حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و ادارات کل نوسازی مدارس و ورزش و جوانان، از پیگیری‌های نماینده حوزه انتخابیه که زمینه ملاقات با وزیر ورزش را نیز فراهم کرد تا اعتبارات بازآفرینی سال ۱۴۰۳ را نیز در مسیر توسعه زیرساخت‌های ورزشی هدایت کنند قدردانی می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار