مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت:. هر چه زودتر باید فکری شود و شرایط ورزشگاه‌ها زیبنده فوتبال ایران نیست.

ادموند بزیک مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان برابر تیم الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: ورزشگاه الاهلی مشخص بود، حداقل ۲ گام از ما جلوتر است.   پرسپولیس با نفراتی که داشت بازی بسیار قابل قبولی از خود نشان داد.

بزیک درباره عملکرد علی علیپور در تیم پرسپولیس بیان کرد: از علی علیپور شناخت دارم، او هم از فوتبال ایران دور بوده و چند مدتی را دچار مصدومیت بوده است. قطعا علیپور به شرایط آرمانی خود برمی‌گردد.  

او درباره وضعیت نامناسب  ورزشگاه‌های ایران گفت: برای کشوری که این همه ثروت دارد زشت است که بازی‌ها در ورزشگاه‌هایی باشد که یا برق می‌رود و چمن خوبی ندارد. هر چه زودتر باید فکری شود و این شرایط زیبنده فوتبال ایران نیست.

بزیک درباره باخت سپاهان برابر الوحدات اردن بیان کرد: آسیا از لیگ برتر جدا است و در آن نمی‌توانید امتیازات را در بلند مدت جبران کنید.   فکر می‌کنم بازیکنان سپاهان تجربه کافی برای بازی‌های آسیایی را ندارند.

او درباره جذب مهاجم خارجی از سوی پرسپولیس گفت: با ده دقیقه بازی نمی‌توان در مورد لوکاس ژوائو گفت، اما رزومه خوبی دارد. مطمئناً در مورد خرید او فکر شده است. پرسپولیس در نقل و انتقالات ایراداتی دارد و دقیقه نود کار می‌کند.  

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: سرمربی پرسپولیس در این چند بازی نشان داده قوی است و چیزی که در لیگ دیکته کرده را مقابل الاهلی به نمایش گذاشتند وقتی در سه جبهه می‌جنگید به بازیکن با کیفیت احتیاج دارید.   اگر احساسی بازیکن جذب شود یک بازیکن مثل باهویی جذب می‌شود که به درد نخواهد خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
مغز گردو مغز پسته مغز بادام کدومو دوست داری ؟ من گزینه ۱
Iran (Islamic Republic of)
چنگیز
۱۴:۰۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ورزشگاه انقلاب مال شما شیرودی مال استقلال بیا مشکل حل شد
آخرین اخبار