مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران گفت: ساعت طرح ترافیک در نیمه دوم سال تغییر نمی‌کند.

پوریا علیمردانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران با اشاره به تصویب شناورسازی ساعات کار ادارت از سوی دولت از ابتدای مهرماه سال جاری گفت: با توجه به تغییرات اعمال شده توسط دولت، اجرای طرح ترافیک در شهر تهران از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۸:۰۰ است و هیچ گونه تغییری نخواهد داشت.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران با اشاره به آمار جابجایی‌های انجام شده در طول شبانه روز در پایتخت، افزود: آمار روزانه در شهر تهران حدود ۲۰ میلیون سفر است که از این میزان، حدود ۴۳ درصد را سفر‌های شغلی و حدود ۱۸ درصد را سفر‌های آموزشی به خود اختصاص می‌دهند.

علیمردانی با اشاره به این مطلب که در روز‌های ابتدایی اجرای طرح تغییر ساعت کاری ادارات، وضعیت حجم ترافیک و پارامتر‌های مختلف ترافیکی شهر تهران را پایش و کنترل می‌شود و چنانچه نیاز و ضرورتی برای تغییر در ساعت اجرای طرح ترافیک وجود داشته باشد، قطعاً از طریق شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد، خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود این تصمیم در خصوص توزیع بار ترافیکی نسبت به ساعت‌های اوج، تصمیم بهبود دهنده‌ای خواهد داشت و شرایط را نسبت به قبل بهتر خواهد کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
شهرداری و پلیس چند برابر ظرفیت خیابونا طرح میفروشن تا هم کاسبی کنن و هم مردم رو مجبور به تخلف کنن و کاسبی کنن یعنی اتحاد دزدها و تشکیل باند برای لخت کردن مردم
آخرین اخبار