معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان از کسب رتبه دوم کشوری در کاهش تصادفات جاده‌ای در راه‌های برون شهری و روستایی امسال خبر داد.

منصور بیجار گفت: مجموع متوفیان حوادث رانندگی راه‌های برون شهری و روستایی سیستان و بلوچستان در سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۷ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: ارتقاء زیرساخت‌ها، احداث بزرگراه‌ها و تخصیص به موقع اعتبارات تاثیر بسزایی در کاهش تلفات و مجروحان حوادث جاده‌ای داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همچنین با آسیب شناسی‌های انجام شده و برگزاری پیوسته جلسات کمیسیون ایمنی و حمل و نقل، تا کنون تمام مصوبات در خصوص رفع نقاط حادثه خیز محقق شده و شناسی و آموزش رانندگان پرخطر، توزیع کپسول‌های آتش نشانی برای این افراد، توزیع کلاه ایمنی بین موتور سواران هم از جمله اقدامات پیشگیرانه برای کاهش تلفات حوادث رانندگی در استان بوده است.

وی تصریح کرد: با تدابیر اتخاذ شده تا کنون ۲۸ دستگاه از تعداد ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راه سازی بروز، شامل بولدوزر، گریدر، لودر، بیل مکانیکی به استان وارد شده و در اختیار ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار داده خواهد شد تا عملیات اجرایی و بهسازی راه‌های روستایی سرعت بیشتری یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار