رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سنندج گفت : در طرح استقبال از مهر،معابر سنندج محدوده مدارس و دانشگاه ها عملیات ایمن سازی جهت کاهش تصادفات و روانسازی ترافیک انجام شده است.

امیر جمشیدنژاد گفت:  ایمن سازی معابر اصلی در محل تردد دانش آموزان و کاهش تصادفات مهم‌ترین هدف از اجرای این طرح است، در همین راستا ۵۰۰ متر مربع اجرای خط‌ ‌کش دو جزئی گذرگاه عابر پیاده، ۲۰۰ متر مربع رنگ‌آمیزی سرعت‌گاه‌ها در محدوده مدارس و مراکز آموزشی، انجام عملیات سرعتگاه آسفالتی در محدوده ۱۳ مدرسه و مرکز آموزشی، نصب و تکمیل ۵۰ مورد تابلو علائم مدارس و نصب ۳۱ مورد تجهیزات ترافیکی در سطح شهر انجام شده است.

وی افزود: تنظیف و شست‌ و شوی رنگ‌آمیزی خطوط عابر پیاده و سرعت‌گاه‌ها در ۶۵ نقطه در سطح شهر رنگ آمیزی سرعتگاه‌های سطح شهر، ترمیم، بازسازی و شستشوی چراغ راهنمایی و تجهیزات ترافیکی از دیگر اقدام‌های شهرداری سنندج در آستانه سال تحصیلی جدید است.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سنندج افزود: شهروندان از ناوگان حمل ونقل عمومی برای تردد آسان در مهر ماه استفاده کنند و اگر فاصله مدرسه تا خانه کوتاه است فرزندان‌شان را به پیاده رویی تشویق و از گذرگاه عابر پیاده عبور کنند.

جمشیدنژاد گفت : استفاده از سرویس مدرسه بهترین راهکار در کاهش ترافیک است و شهروندان از توقف و پارک دوبل خودرو در جلو مدارس خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.