فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: ملت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و این هفته فرصتی برای قدردانی از حماسه‌های رزمندگان اسلام است.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ملت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و این هفته فرصتی برای قدردانی از حماسه‌های رزمندگان اسلام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک، افزود: ملت ما تازه انقلاب کرده بود و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری شاهد یک جنگ بین‌المللی بودیم که استکبار علیه این ملت راه انداخت اما ما به ابرقدرت‌ها نه گفتیم و زیر بار زور آنها نرفتیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون منافع دشمنان را به خطر انداخته و دشمنان از هر وسیله‌ای و تحریم سیاسی، تحریم اقتصادی، ترور و چالش، برای سنگ‌اندازی و ایجاد مشکل تلاش می‌کنند.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه استکبار توانست صدام را علیه ایران راه بیاندازد عنوان کرد: ما با اینکه تازه انقلاب کرده بودیم، از وارد کردن سلاح و تجهیزات و حتی سیم خاردار محروم بودیم اما ما به برکت خون شهدا، جنگ تحمیلی را با سرافرازی پشت سر گذاشتیم و یک وجب از خاک این کشور به دست رژیم بعث صدام نیفتاد.

وی با بیان اینکه هر جا مردم پای کار بیایند ما پیروزیم بیان کرد: ملت ایران اسلامی در دفاع مقدس حضور یافتند و نشان دادند با مشارکت مردم، پیروزی قطعی است و این وعده خداوند است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک در رابطه با مسئله اسرائیل و فلسطين اضافه کرد: به زودی ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی به پیروزی خواهد شد و آن را نابود می‌کند و در این شکی نیست.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس برای حفظ دین، کشور و ناموس بسیار حماسه خلق شد و شهید دادیم ادامه داد: شهدای والامقام، برگزیده اخلاقی و شخصیتی و انسان‌های شاخصی بودند.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور با شعار «در راه قله ایم» آغاز خواهد شد ابراز کرد: همزمان با این هفته و با کمک دیگر دستگاه‌ها و ادارات، برنامه‌های متعدد و ارزشمندی تدارک دیده و برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری همایش بزرگ جوانان گام دوم انقلاب با حضور سخنران کشوری خبر داد و افزود: یادواره‌های شهدا به صورت محوری و محله‌ای، دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، ویژه برنامه‌ای برای خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران همراه با پخش مستقیم سخنرانی رهبر انقلاب، توزیع لوازم‌التحریر بین خانواده‌های نیازمند، از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان اندیمشک هستند.

وی نقش رسانه را در زمینه جهاد تبیین بسیار مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در خط مقدم مقابله با سیاه‌نمایی دشمنان اسلام و انقلاب هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.