مرحله‌ی استانی دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه در فنی و حرفه‌ای شهرستان شهرکرد برگزار شد.

آقای حیدری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان شهرکرد گفت: دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) از تیر ماه ۱۴۰۳ در مرحله شهرستانی آغاز به کار کرد که تعداد ۱۵۲ نفر از کارکنان وظیفه سپاه در ۲۰ عنوان رشته مهارتی ثبت نام کردند و بعد از انجام مرحله‌ی شهرستانی تعداد ۶۲ نفر به مرحله‌ی استانی راه پیدا کردند.

وی افزود: نفرات برتر هر رشته بعد از گذراندن آزمون کتبی و عملی و همچنین یک تیم ۳ نفره در رشته‌ی تربیت بدنی نیز به مسابقات کشوری که در آبان ماه برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

حیدری با اشاره به روند برگزاری دوره‌های مهارت آموزی سربازان در سطح استان بیان داشت: در دومین مرحله المپیاد مهارت حرفه‌ای کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از سپاه و فراجای استان ۲۳۷ نفر در قالب حرفه‌های مختلف به رقابت پرداختند که از بین این افراد، ۸۴ نفر موفق به راهیابی به مرحله‌ی استانی شدند.

وی گفت: پس از برگزاری مرحله‌ی استانی، نفرات برتر المپیاد به مرحله‌ی کشوری راه پیدا خواهند کرد و بعد از گذراندن مسابقات کشوری به نفرات برتر مدال اهداء خواهد شد.

حیدری ادامه داد: عکاسی، جوشکاری، تعمیر خودرو سبک و برنامه نویسی از جمله رشته‌های مهارت آموزی کارکنان وظیفه در دومین المپیاد مهارت حرفه‌ای سربازان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار