هواوی ساعت‌های هوشمند سری واچ GT5 را با قابلیت‌های پیشرفته‌ پایش سلامت و شارژدهی طولانی معرفی کرد.

هواوی همانطور که وعده داده بود امروز با برگزاری مراسمی از ساعت‌های هوشمند واچ GT5 و واچ D2 رونمایی کرد.

ساعت هوشمند هواوی واچ جی‌تی ۵، مانند نسل قبلی خود، در دو اندازه‌ی ۴۱ و ۴۶ میلی‌متری عرضه می‌شود. اندازه‌ی صفحه نمایش هر دو مدل نیز بدون تغییر مانده است؛ مدل کوچکتر صفحه‌نمایش ۱٫۳۲ اینچی و مدل بزرگ‌تر صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچی دارد.

جدیدترین ساعت هوشمند هواوی بدنه‌ای از جنس فولاد ضدزنگ 316L دارد و هواوی تلاش کرده تا ساعت جدیدش را کمی باریک‌تر کند. مدل ۴۱ میلی‌متری واچ GT5 اکنون ۰٫۳ میلی‌متر نازک‌تر از واچ GT4 است. می‌توانید بین بندهای مختلفی از جنس فلز، چرم، پلاستیک یا پارچه یکی را انتخاب کنید.

برای مدل ۴۶ میلی‌متری، آبی رنگ اصلی محسوب می‌شود که از اقیانوس الهام گرفته شده است. مانند قبل، مدل ۴۶ میلی‌متری حاشیه‌ای درجه‌بندی‌شده دارد، درحالی‌که مدل ۴۱ میلی‌متری این حاشیه را حذف کرده تا ابعاد خود را کاهش دهد.

سری جی‌تی ۵ دارای آنتن و الگوریتم ارتقا یافته برای بهبود موقعیت‌یابی است. دقت مسیریابی تا ۴۰ درصد، دقت فاصله تا ۳۰ درصد و دقت سرعت تا ۲۰ درصد بهبود یافته است.

سیستم پایش سلامت TruSense هواوی شامل اندازه‌گیری‌های معمول ضربان قلب و اکسیژن خون، به همراه ردیابی خواب می‌شود. ویژگی تشخیص اختلال تنفس در خواب (آپنه‌ی خواب) تقویت شده است. سری GT5 قابلیت‌هایی برای پایش سلامت بانوان دارند و حتی می‌توانند احساسات عاطفی شما را ثبت کنند.

ساعت هوشمند هواوی Watch GT5 Pro در دو اندازه‌ی ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری عرضه می‌شود. مدل کوچکتر ۰٫۹ میلی‌متر نازک‌تر از مدل واچ GT3 پرو است.

مدل‌های پرو از بدنه‌ی تیتانیومی ساخته شده‌اند. مدل کوچک‌تر ۴۲ میلی‌متری از سرامیک در بدنه و بند استفاده می‌کند، درحالی‌که مدل بزرگ از تیتانیوم یا فلورواستومر برای بند بهره می‌گیرد. واچ GT5 پرو شیشه‌ی یاقوت کبود برای نمایشگر دارد.

واچ GT5 پرو با ویژگی ECG (نوار قلب) نسبت‌به مدل عادی متمایز می‌شود هواوی می‌گوید ساعت جدیدش برای ارائه‌ی الگوهای نوار قلب به تنها ۳۰ ثانیه زمان نیاز دارد.

دقت موقعیت‌یابی بهبودیافته، همسو با تمرکز بر بهبود تجربه‌ی دویدن و دوچرخه‌سواری با ساعت است. واچ GT5 پرو از نقشه‌های آفلاین با پیش‌نمایش مسیر پشتیبانی می‌کند که تغییرات ارتفاع و جزئیات زمین را تخمین می‌زند. همچنین، جهت‌یابی بلادرنگ، از جمله ناوبری بر اساس بخش‌های مسیر و هشدار خروج از مسیر، ارائه می‌شود.

واچ GT5 پرو برای ناوبری هنگام دویدن در مسیرهای کوهستانی از نقشه‌های آفلاین بهره می‌برد و می‌تواند شما را در محیط‌های پیچیده خارج از مسیر راهنمایی کند. ساعت جدید هواوی با اپلیکیشن Komoot سازگاری دارد تا اگر به برنامه‌ریزی مسیر با این اپلیکیشن عادت دارید. پس از رسیدن به خط پایان، یک تحلیل کامل به شما ارائه شود. این تحلیل زمان تماس با زمین، نوسان عمودی، تعادل و موارد دیگر را اندازه‌گیری می‌کند.

سری واچ GT5 از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کنند. مدل‌ پرو حالت Free Diving را به‌لطف مقاومت در برابر آب تا عمق ۴۰ متر ارائه می‌دهد. سری واچ GT5 از گواهی IP69K برای مقاومت در برابر پاشش قوی آب گرم بهره می‌برند و به لطف پوششی ویژه در قسمت بیرونی، در برابر خوردگی ناشی از تماس با نمک مقاوم هستند.

بیش از ۱۵ هزار نقشه‌ گلف با پیش‌نمایش‌های سه‌بعدی و جهت‌یابی دقیق در دسترس خریداران واچ GT5 قرار می‌گیرد. ویژگی گلف در ۶۹ کشور در اواخر ماه میلادی جاری دردسترس خواهد بود.

ساعت‌های هواوی واچ جی‌تی ۵ و جی‌تی ۵ پرو دارای عمر باتری طولانی خواهند بود. هواوی می‌گوید مدل‌های ۴۱ و ۴۲ میلی‌متری با فعال بودن نمایشگر همیشه روشن (AOD) تا ۵ روز و با استفاده معمولی تا ۷ روز دوام می‌آورند. مدل ۴۶ میلی‌متری با روشن‌بودن AOD تا ۹ روز و با استفاده‌ی معمولی تا ۱۴ روز کاربر را همراهی می‌کند. مدل‌ پرو از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در ۶۰ دقیقه کاملاً شارژ شود.

قیمت ساعت هوشمند جدید هواوی واچ GT5 از ۲۳۰ یورو (۲۵۶ دلار) آغاز می‌شود. قیمت هواوی واچ GT5 پرو به ۳۳۰ یورو (۳۶۷ دلار) برای مدل ۴۶ میلی‌متری می‌رسد.

منبع: زومیت

برچسب ها: هواوی ، ساعت هواوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار