شرکت هواپیمایی دلتای آمریکا اعلام کرد که پرواز‌های این شرکت به تل‌آویو به دلیل تنش میان رژیم صهیونیستی و لبنان تا آغاز سال جدید میلادی لغو خواهد شد.

روزنامه جروزالم پست رژیم صهیونیستی نوشت: شرکت هواپیمایی آمریکایی دلتا پرواز‌های خود بین نیویورک و تل آویو را تا پایان سال به دلیل تشدید تنش فعلی متوقف کرد.

براساس گزارش النشره، شرکت هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا امروز از تمدید تعلیق پرواز‌های خود به غرب آسیا خبر داد. لوفت هانزا توضیح داد: پرواز‌های تل آویو و تهران تا ۲۴ سپتامبر لغو می‌شود و پرواز‌ها به بیروت تا ۲۶ اکتبر متوقف خواهد شد.

این شرکت تاکید کرد: ایمنی مسافران و خدمه ما همیشه اولویت اصلی ماست، ما  در روز‌های آینده وضعیت را دوباره ارزیابی خواهیم کرد.

این تعلیق پروازها به منطقه درحالی رخ می‌دهد که صد‌ها دستگاه پیجر و ارتباطات رادیویی در سراسر لبنان در دو حمله روز سه‌شنبه و چهارشنبه منفجر شد که منجر به شهید شدن ۳۷ نفر و زخمی شدن حدود سه هزار نفر دیگر شد.

 رسانه‌های لبنانی و آمریکایی و یک منبع آگاه به آکسیوس گزارش دادند که دستگاه‌های پیجر متعلق به نیروهای حزب‌الله روز سه‌شنبه در سراسر لبنان و بخش‌هایی از سوریه منفجر شدند. آکسیوس ادامه داد: بنا بر گزارش‌ها، انفجارها صدها مجروح برجای گذاشت و هیچ گروهی مسئولیت آن را برعهده نگرفته است، اما اتهامات بلافاصله متوجه سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل شد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار