معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: مقرر شده که حداکثر افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس ۳۵ درصد اعمال شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری  در نشست شورای ترافیک اصفهان گفت: مقرر شد باتوجه به گزارش سازمان تاکسیرانی ، حداکثر افزایش نرخ کرایه مدارس ۳۵ درصد اعمال شود.

مهران زینلیان با اشاره به بررسی آخرین وضعیت ترافیکی معابر پرتردد و اصلی در راستای ارتقای ایمنی تردد دانش‌آموزان و دانشجویان، گفت: در این نشست گزارش مفصل و کارشناسی از اقدامات انجام شده و موارد مورد نیاز در راستای تسریع در تردد دانش‌آموزان و دانشجویان ارائه و نقطه نظرات اعضاء مورد بررسی قرار گرفت.


او گفت: در این خصوص طرح شناورسازی ساعت کار ادارات که از دستگاه‌ها و نهاد‌های ذی‌ربط به شورای ترافیک استان ارائه شده بود مورد بررسی قرار گرفت و با یک ساعت شناورسازی ادارات کلان‌شهر اصفهان از ابتدای سال تحصیلی جدید، جهت تسریع در عبور و مرور دانش‌آموزان و تسهیل در رفت و آمد والدین شاغل موافقت شد.


زینلیان بیان کرد: در خصوص ساعت آغاز به کار مدارس نیز مقرر شد؛ اداره کل آموزش و پرورش استان به نحوی برنامه‌ریزی کند که شاهد کمترین تداخل ترافیکی باشیم.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: در راستای استفاده بهینه از زمان و عدم ایجاد ترافیک در مسیر‌های منتهی به مدارس نیز مقرر شد با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان از فضای باز و حیاط مدارس به‌منظور پارکینگ جهت سوار و پیاده شدن دانش‌آموزان استفاده شود.


او  خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست گزارشی از سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و قطار شهری اصفهان در خصوص تمهیدات پیش‌بینی شده در روز‌های آغازین سال تحصیلی جدید ارائه شد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: البته در بسیاری از مدارس اصفهان نرخ کرایه کمتر از ۳۵ درصد در نظر گرفته شده است.


او  اضافه کرد: آخرین وضعیت تقاطع پیشنهادی شهرداری اصفهان در محله حصه نیز بررسی و تصمیمات لازم جهت اجرای تقاطع با کمترین بار ترافیکی در زمان اجرا برای شهروندان اتخاذ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.