مالک جایگاه سوختگیری درمحور شهرضا – آباده حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خسارت به خودرو‌های زیان دیده از سوخت اشتباهی پرداخت کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان  گفت: حدود ۶۰ خودرو که از سوخت آلوده سوخت گیری کرده بودند با اقدام به موقع مالک جایگاه سوخت تعمیر شد.

عبدالله گیتی منش افزود: خودرو‌های دچار مشکل فنی در مسیر متوقف شدند و مکانیکی به صورت سیار ۳۵ درصد از این خودرو‌ها را تعمیر کرد و برخی دیگر هم با یدک کش به تعمیرگاه‌های داخل شهر منتقل وتعمیر شدند.

او بابیان اینکه مالک جایگاه سوخت توانسته رضایت مشتریان را کسب کند، گفت: آلودگی سوختی یک تخلف است وبا خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

در پی خطای کارگر جایگاه سوخت در محور شهرضا- آباده بر اثر خستگی و خواب آلودگی، نیمه شب سه شنبه ۲۷ شهریور ماه به جای بنزین، گازوییل در مخزن این جایگاه تخلیه شده و حدود ۶۰ خودروی سواری با گازوییل سوختگیری کردند.

کارگر جایگاه متوجه اشتباه خود شده و ساعت ۳:۳۰ نیمه شب صاحب جایگاه را مطلع کرده تا روند سوختگیری متوقف شود، اما حدود ۶۰ خودرو که در این ۳ ساعت به جای بنزین با گازوییل سوختگیری کرده بودند، دچار مشکل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.