مراسم اهدای ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۶ دستگاه موتور لانس جدید به ناوگان اورژانس بابل برگزار شد.

دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با بیان اینکه اورژانس بابل با این اقدام جانی دوباره به خود گرفته است، گفت: امروز روز مهمی برای اورژانس بابل است، قدمی بزرگ از سوی مردی بزرگ که باعث شد ناوگان اورژانس این شهر بزرگ جانی دوباره بگیرد و بهتره از قبل بتواند در امر خدمت‌رسانی فعال باشد. 

او افزود: کمک ۱۳۰ میلیارد تومانی این خیر نیک اندیش سبب شد تا اورژانس بابل صاحب ۱۰ دستگاه آمبولانس جدید، تعمیر و تجهیز ۱۵ دستگاه آمبولانس و ۶ دستگاه موتورلانس که بسیار در شهر‌های شلوغ مهم است، شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به خرید هزار دستگاه آمبولانس جدید طی ۴ سال آینده برای ناوگان اورژانس کشور توسط این خیر نیکوکار، گفت: اینگونه اقدامات واقعا جای قدردانی دارد، افرادی که حتی حاضر نیستند نامی از آنها برده شود و چنین سخاوتمندانه در امر خیر پیش قدم هستند.

شهریاری افزود: این خیر عزیز قول دادند در ۴ سال آینده هزار دستگاه آمبولانس جدید با تمامی تجهیزات خریداری و در اختیار ناوگان اورژانس کشور قرار دهند که این موضوعی به نوعی سبب جانی دوباره به ناوگان اورژانس کشور خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.