مدیر علمی پژوهشی و فناوری ناحیه کازرون براساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری فارس به عنوان مدیر برتر علمی در بین نواحی استان، معرفی شد.

در نشست مدیران علمی پژوهشی نواحی و رده‌های سپاه فجر فارس که در سومین حرم اهل بیت (ع) شهر شیراز برگزار شد مدیر علمی پژوهشی و فناوری ناحیه کازرون براساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری فارس به عنوان مدیر برتر علمی در بین نواحی استان، معرفی شد. 

سردار سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در این نشست از سروان پاسدار حمیدرضا سرتیپی مدیر علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج کازرون با اهدای لوح و هدیه تقدیر کرد.

 پیش از این نیز در نهمین جشنواره جهادگران عرصه علم و فناوری استان فارس در سال ۱۴۰۱ حمیدرضا سرتیپی به عنوان مدیر علمی پژوهشی برتر استان برگزیده شده بود.

از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط علمی پژوهشی ناحیه کازرون می‌توان به استفاده از ظرفیت نخبگان، اساتید و صاحبنظران در احصاء مسائل و مشکلات و کمک به رفع موانع موجود در شهرستان کازرون اشاره کرد که با راه اندازی ۵ کارگروه فعال در عرصه‌های کشاورزی، صنعت، عمران، سلامت و گردشگری و انعقاد تفاهم نامه همکاری با ۷ مرکز علمی و دانشگاهی مستقر در شهرستان به این مهم پرداخته می‌شود.

یکی از مراکز تحت پوشش علمی پژوهشی ناحیه بسیج کازرون، مرکز رشد خلاقیت و نوآوری بسیج شهید دکتر علی اکبر پیرویان است که با استقرار شرکت‌های دانش بنیان، همچنین هسته‌های فناور و توانمند ساز با استفاده از ظرفیت اساتید علمی با برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی و مهارتی به توانمندسازی نوجوانان و جوانان نخبه و مستعد می‌پردازد.

شایان ذکر است، ۲ پایگاه علمی مالک اشتر و شهید رجایی نیز از جمله رده‌های تحت پوشش علمی و پژوهشی ناحیه بسیج کازرون هستند که از جمله رده‌های برتر استان از لحاظ فعالیت و برنامه‌های نوآورانه علمی هستند.

برچسب ها: علمی پژوهشی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.