معاون ارتباطات حوزی دفتر مقام معظم رهبری گفت: برای خدمت به مردم صادق باشید و بدون هیچ منتی خدمت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان در شورای اداری تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بهترین الگو برای شما در خدمت به مردم رسول خدا است. این آیه زمانی نازل شد که مسلمانان متزلزل شده بودند در چنین فضایی پیامبر و مسلمانان در سخت‌ترین شرایط ایستادند و استقامت نشان دادند؛ رسول خدا در ایستادگی میدان‌های سخت اسوه است و باید برای ما الگو باشد.

وی افزود: اگر بخواهیم مدالی برسینه ملت ایران نصب کنیم آن نشان استقامت و مقاومت است؛ ملت ما ۴۵ سال است که در مقابل قدرت‌های مستکبر و ظالم ایستادگی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان اضافه کرد: این ملت ما با یک و دو دشمن عادی روبرو نبوده بلکه با بزرگترین قدرت‌های استکباری پنجه در پنجه انداخته و همیشه سربلند بوده است.

وی ادامه داد: یکی از جوانه‌هایی که از مقاومت ما افتخار آفریند مردم غزه هستند؛ مظلوم، اما مقتدر.

معاون ارتباطات حوزی دفتر مقام معظم رهبری گفت: اسراییلی که حمایت امریکا، انگلیس، فرانسه و اروپا را دارد با مردم مظلوم در محاصره به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان گفت: این وعده الهی است که اگر قومی در جریان حق ایستادگی کنند هرچه اندک باشد پیروزی حتمی است مردم غزه از اول پیروز بودند.

وی افزود: جنگ با مردم غزه جنگ داوری و شجاعت نیست؛ قطعاً مردم لبنان بخصوص جریان حزب الله در میدان‌های اصلی ضربه اصلی را چنان وارد خواهند کرد که ستون فقرات رژیم صهیونیستی خواهد لرزید.

معاون ارتباطات حوزی دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: امروز میوه استقامت این است که به مردم ایران و جریان مقاومت با نگاه احترام آمیز نگاه می‌کنند، چرا که مردم با همه وجود خود ایستاده اند تا پرچم ایران سرافراز و باشکوه بماند و در بالاترین نفوذ خود قرار بگیرد.

وی افزود: جریان مقاومت حرف‌های مهمی برای گفتن دارد؛ در دانشگاه‌های امریکا دانشجویان اخراح شدند، کتک خوردند و نماز جماعت برپا کنند، اما پرچم ما را در دست گرفتند.

معاون ارتباطات حوزی دفتر مقام معظم رهبری افزود: صبح نزدیک است و خواری، نکبت و بیچارگی رژیم صهیونیستی را خواهیم دید.

وی افزود: مقام معظم رهبری در حکم حجت الاسلام فاطمی نکته کلیدی دارند و آن هم توجه به جوانان است؛ جوان‌ها امروز در معرض شدید‌ترین هجمه‌های فضای مجازی هستند و هجوم به ارزش‌ها و مقدسات زیاد شده است. آن قدر نداشته‌های خود را زینت و داشته‌های ما را تحقیر می‌کنند که جوانان ما در بحران تشخیص قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان گفت: منتظر نباشید جوانان سراغ ما بیایند ما باید سراغ آنها برویم؛ صحبت‌های جوانان را بشنویم چرا که آینده کشور هستند؛ راز بقای ما در آینده اعتماد کردن و فرصت دادن به جوانان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار