مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین گفت: میزان تلفات توزیع برق در شبکه برق استان قزوین به ۶.۸ درصد کاهش یافته است.

یوسف اینانلو مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین در مراسم گرامیداشت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس گفت: پیامبر اکرم (ص) اسوه علم، تقوی و اخلاق بودند و باید رفتار ایشان در کار و زندگی و همه امور الگوی ما باشد.

وی با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس گفت: یاد بزرگ مردان ایثار و شهادت و آزادگان و شش آزاده شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین را گرامی می‌داریم و عزت و افتخار امروز کشور را مرهون این بزرگ مردان می‌دانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین گفت: با اجرای برنامه راهبردی ۱۴۰۷ و کنترل و نظارت و برنامه ریزی میزان تلفات توزیع به کمتر از ۶.۸ درصد رسیده است.

اینانلو بیان کرد: تامین برق مشترکین و متقاضیان در ۲۴ ساعت توسط همکاران این شرکت صورت می‌گیرد و با تلاش شما شاهد تامین برق پایدار هستیم و با روحیه جهادی امکان خدمت رسانی مستمر مهیا شده است.

وی گفت: با مدیریت جهادی و برنامه ریزی باید به موفقیت رسیدیم و در این راستا در برنامه راهبردی ۱۴۰۷ چند شاخص داریم و کنترل و نظارت می‌شود تا عقب ماندگی‌ها جبران شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: در کاهش تعداد روز حادثه امسال کار‌های خوبی شد و در جهت تقویت سلامت همکاران نیز شاهد استقبال آنان از آزمایشات ادواری بودیم و ۹۵ درصد همکاران استقبال کردند که جای تقدیر دارد.

اینانلو افزود: در تحکیم بنیان خانواده حمایت‌های لازم در فرزندآوری و ازدواج در شرکت صورت گرفته و هدایایی به همکاران اهدا شده است.

وی بیان کرد: متوسط نصب کنتور برق در استان به شش روز رسیده که تا پایان سال تلاش می‌کنیم به ۵ روز کاهش یابد.

این مدیر بیان کرد: همچنین انجام خدمات غیر حضوری باید ۵۰ درصد باشد که مجری آن تعیین شده و نرم افزار مناسب نصب شده و در زمینه تلفات توزیع کمتر از ۶.۸ درصد است و در وصول مطالبات نیز وضعیت خوبی داریم.

اینانلو افزود: از استان‌هایی بودیم که کمترین تنش در تامین انرژی را داشتیم و با عبور از پیک تابستان توانستیم در تامین انرژی پایدار موفق باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.