امام جمعه موقت سنندج گفت: سکوت در برابر اقدامات صهیونیست‌ها و یهود در غزه و فلسطین و لبنان جایز نیست و وحدت جهان اسلام تنها راهکار ازبین‌رفتن غده سرطانی صهیونیست است.

ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر سنندج،  با اشاره به اینکه دستورات دینی و در خدمت قرآن و دستورات دین بودن باید در عمل و رفتار افراد جامعه نمود پیدا کند، گفت: این همه موعظه، تلاوت قرآن و نصیحت صورت می‌گیرد، اما متأسفانه نتیجه‌ای که باید ندارد که اگر داشت وضعیت بازار به گران‌فروشی و حجاب و عفت و مسئولیت‌پذیری این نبود.

ماموستا حسینی اضافه کرد: امروز شاهد بدترین پوشش در محیط عمومی حتی در مراسمات ترحیم و حتی در زمان خاکسپاری و حضور بر قبر اموات هستیم فرهنگ کرد و مسلمانان این نبوده باید به خود بیایم.

وی با تأکید بر اینکه سوخت آتش جهنم همین انسان‌ها هستند که به دستورات دین اسلام عمل نمی‌کنند، گفت: پیام دیگر پیامبر اکرم (ص) دوری از حسادت، تنگ‌نظری، بخل، کینه نسبت به یکدیگر و غیبت از سوی امت اسلامی است.

به گفته وی، دوری از فتنه که سرمنشأ هر بلا و مصیبتی است از دیگر دستورات پیامبر مهربانی به امت محمدی است اگر با این روش که امروز پیش می‌رویم ادامه دهیم وضعیت به‌مراتب دچار آسیب‌های بیشتری خواهیم شد.

وی در ادامه با اشاره به ترور جمعی زیادی از مردان و زنان و کودکان در یک اقدام تروریستی در لبنان و کشت‌وکشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین و غزه توسط یهود و صهیونیست گفت: مسلمانان کجا هستند چرا باید این‌گونه انسان‌های بی‌گناه به خاک و خون کشیده شوند بیش از ۲ میلیارد مسلمان چرا باید به دست ۱۵ میلیون یهودی گیر بکند.

وی سکوت در برابر جنایات انجام‌گرفته در لبنان و فلسطین را جایز ندانست و افزود: امروز بیش از هر زمانی نیازمند وحدت هستیم وحدت جهان اسلام تنها راهکار ازبین‌رفتن غده سرطانی صهیونیست است همه باید متحد در برابر دشمنان اسلام بایستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.