همایش استعدادهای برتر بوکس استان البرز یادواره شهدای دفاع مقدس روز جمعه با حضور ورزشکاران این رشته درپارک تندرستی فردیس برگزار شد.

رئیس هیات بوکس استان البرز در حاشیه این همایش گفت: در این همایش ۱۱۰ ورزشکار در رشته بوکس از فردیس، کرج، اشتهارد، ساوجبلاغ و نظرآباد در رده سنی خردسالان و نونهالان حضور داشتند.

نادر نادری زاده افزود: تمرکز خود را بر تیم‌های پایه گذاشته ایم تا در آینده قهرمانانی در مسابقات آسیا و حتی در المپیک لس‌آنجلس از استان البرز داشته باشیم.

وی اظهار کرد: امسال بوکس البرز در رده سنی نوجوانان از رده ۲۹ کشوری به رده ۱۱ و در بخش بزرگسالان از رده ۲۸ به ۱۴ ارتقا پیدا کرده است.

نادری زاده تصریح کرد: در مسابقات بوکس قهرمانی کشور که در ملایر برگزار شد تیم نوجوانان استان البرز یک مدال نقره و سه برنز و در رده بزرگسالان که در تهران برگزار شد سه مدال برنز بدست آورد.

وی از اداره کل ورزش و جوانان استان البرز بخاطر حمایت از رشته ورزشی بوکس قدردانی کرد و افزود: استان البرز توانست میزبانی تیم ملی نونهالان را دریافت کند و ۳۰ بوکسور و ۹ مربی در تیم ملی دارد.

رئیس هیات بوکس استان البرز گفت: اکنون استعدادیابی در کشور به صورت سنتی برگزار می‌شود و در استان البرز نیز بعد از استعدادیابی مربیان تیم تشکیل می‌دهند.

سرپرست معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان البرز نیز در این همایش گفت: شهرستان فردیس دارای ظرفیت بالای ورزشی است و توجه مسوولان به امر ورزش می‌تواند قهرمانان ورزشی زیادی را پرورش دهد.

داود عزیزی افزود: یکی از قطب‌های اصلی ورزش در استان البرز، شهرستان فردیس است و نه تنها اداره ورزش بلکه تمام ارگان‌ها و ادارات فردیس می‌توانند با همکاری و همگامی با اداره ورزش در توسعه زیرساخت‌ها مادی کمک کنند تا شاهد رشد و شکوفایی ورزشکاران این شهرستان باشیم.

در پایان از مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور و آسیایی بوکس با اهدا جوایز نقدی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.