حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: آزادی خواهان اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در انفجار پیجرها در لبنان را بی پاسخ نمی گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در نماز جمعه سمنان با اظهار تاسف از شهادت و مجروحیت جمعی از شهروندان لبنانی در انفجار پیجرها در این کشور گفت : شهروندان بی گناه در این جنگ نابرابر در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده اند و باید با اتحاد و مقاومت پاسخ این اقدام شنیع را بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی تاکید کرد : حزب الله لبنان اعلام کرده است تا جنگ در غزه متوقف نشود ، جنگ در لبنان هم ادامه دار است و تفکیک این دو موضوع از هم کاری است که رژیم صهیونیستی در نظر دارد .

وی در مورد قطعنامه سازمان ملل علیه اسرائیل غاصب گفت : این قطعنامه که تاکید دارد صهیونیست‌ها باید به حضور غیرقانونی خود در سرزمین‌های اشغالی پایان دهند ،ن یک قدم به جلو هست ولی انتظارها بیشتر از این قطعنامه است.

امام جمعه سمنان همچنین با بزرگداشت سالروز میلاد حضرت محمد(ص) گفت: رغبت به امور دینی و ایمان مسلمانان نشانه هدایت پیامبر اکرم (ص ) است و همه ما از این هدایت برخورداریم.

وی همچنین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:رشادت‌های رزمندگان و شهدا و فداکاری‌های آنان باعث شده است تا ما امروز بتوانیم در امنیت کامل زندگی کنیم و احساس اعتماد به نفس، عزت، استقلال، خودباوری، انسجام، و هماهنگی بین مردم از جمله افتخاراتی است که از دفاع مقدس به دست آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت:پرتاب ماهواره چمران یک با موشک قائم ۱۰۰ انجام شده و امیدواریم ایران با استفاده از این فناوری در آینده در ساخت سازه‌ها و پیکر‌ها در فضا هم به موفقیت های شایانی دست یابد.

وی با تبریک به کاروان ورزشی پارالمپیک ایران گفت:کار این ورزشکاران در بخش‌های مختلف از جمله بخشیدن مدال به مردم غزه ، حفظ حجاب و نامگذاری کاروان هم مدال قهرمانی داشتند و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند باید از این ورزشکاران حمایت شود و به معیشت و اشتغال آن‌ها توجه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.