امام جمعه اراک گفت: امت اسلام با وحدت کلمه خود، دنیای استکبار را شکست خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امت اسلام با وحدت کلمه خود دنیای استکبار را شکست خواهد داد.

آیت الله دری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی بیت المقدس شهر اراک با تبریک ولادت با سعادت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت افزود: پیامبر اکرم و امام جعفر صادق(ع) معلمان و زمینه سازان وحدت جهانی هستند.

او تفرقه را بزرگترین خطر و مصیبت و وحدت کلمه را بزرگترین عامل عزت و افنخار در برابر صهیونیست ها و مستکبران دانست و گفت: اُمت اسلامی باید وحدت کلمه داشته باشند و در کنار یکدیگر و پشتیبان هم باشند.

امام جمعه اراک با اشاره به وجود چهار میلیون مسجد در دنیا و حضور مسلمانان در سراسر عالم گفت: مسلمانان باید پشتیبان یکدیگر باشند، همچنان که ما با اصل وحدت کلمه که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، توانستیم در مقابل سختی‌ها و تحریم‌ها ایستادگی کنیم.

خطیب جمعه اراک در ادامه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و اهمیت گرامیداشت این هفته، افزود: دفاع مقدس و ۲۳۰ هزار شهید آن، سرمایه بزرگی است که عزت و افتخار ما را تضمین می کند و ما باید به داشتن ملتی که جوانان آن شوق شهادت دارند، افتخارکنیم.

آیت الله دری در بخش دیگر خطبه‌ها به جنایات تازه رژیم خونخوار اسرائیل که با کمک آمریکا رقم خورد، گفت: ترور هزاران فرد بی گناه هیچ خللی در اراده مقاومت ایجاد نمی‌کند و عزم انسان‌های آزاده را برای انتقام از این رژیم کودک کش، راسخ‌تر می‌کند.

او گفت: ما در یک شرایط حساس زندگی می‌کنیم که رمز عبور از آن آگاهی و هوشیاری نسبت به همه مسائل داخلی و بین االمللی تا آسیبی متوجه کشورمان نشود.

نماینده ولی فقیه در استان با تبریک فرا رسیدن ماه مهر و آغاز فصل حدید زندگی یک یلویون و ۵۰۰ هزار نوآموز گفت: آموزش و پرورش با کمک والدین تلاش کنند نسلی تربیت شود که پیرو مکتب امام حسین و شاگردان ایشان همانند سردار سلیمانی و شهید مطهری باشند تا همه قله‌های علم، ایمان و امنیت را فتح کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.