سخنگوی دولت با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان که در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی مجروح شده است، عیادت کرد.

فاطمه مهاجرانی امروز جمعه۳۰ شهریورماه با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان که در حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی مجروح شده است، عیادت و با وی گفتگو کرد.

سخنگوی دولت در این دیدار با ابلاغ سلام رئیس جمهور به آقای امانی ضمن محکوم کردن این اقدام رژیم صهیونیستی بر ضرورت واکنش‌های جهانی به این اقدام غیر انسانی تاکید و هم چنین از زحمات کادر درمان و آقای قاضی زاده هاشمی در سرعت عمل و خدمات رسانی به مجروحان تشکر کرد.

امانی نیز در این دیدار با قدردانی از اقدام سریع دولت در انتقال تعداد زیادی از مجروحین به بیمارستان‌های کشور، با بیان این نکته که تمامی این پیجر‌ها استفاده انسانی (و نه سیاسی) داشت و صرفا برای اطلاع از احتمال حمله رژیم صهیونیستی بیشتر بین بیمارستان‌ها و مهدکودک‌ها توزیع شده بود؛ توضیحاتی نیز از نحوه حمله تروریستی و دامنه آن ارائه کرد.

همسر وی نیز ضمن تشکر از دولت و رئیس جمهور اظهار کرد که با توجه به امکانات کم درمان در لبنان ان شاالله امکان انتقال تعداد بیشتری از مجروحان برای مداوا به ایران فراهم شود.

قاضی زاده هاشمی نیز توضیحاتی درخصوص سایر مجروحین این حادثه و روند درمانی آنها ارائه کرد.

رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ شهریورماه  در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دستکم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از ۴ هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار