چهل و سومین یادواره ۶۲ شهید والا مقام  روستای هیو برگزار شد.

یادواره ۶۴ شهید والامقام روستای هیو با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان در مسجد جامع  روستای هیو برگزار شد.  

اباذری از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، مدافعین حرم را گرامی داشت و گفت: بعد از ۴۳ سال، حضور با شکوه مردان و زنان این روستا، جوانان و نوجوانان احترام به خون شهداست و اینگونه با احترام از راه دور و نزدیک برای عرض ارادت در این مراسم  شرکت کردند.

وی در ادامه به روایت گری از رشادت‌های رزمندگان اسلام پرداخت و گفت: آنان قهرمانانی بودند که خون خود را در راه دفاع از کشور اهدا کردند و بالاترین جایگاه نزد خداوند دارند.

افتتاح نمایشگاه آثار و تصاویر شهدا بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بخش دیگر این یاد واره بود.

نماینده مردم ساوجبلاغ در آئین افتتاح این نمایشگاه که توسط هنر‌مندان برجسته روستای هیو به نمایش گذاشته شده بود گفت: وقتی آثار شهدا توسط هنرمندان خلق و منتشر می‌شود با ارزش‌ترین کار در نشر آثار دفاع مقدس است و این نیاز فعلی جامعه ماست تا نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شوند.

علی حدادی با تبیین جایگاه والای شهدا در جامعه، اظهار داشت: شهدا چراغ‌های راه و الگو‌های ایثار و فداکاری برای ما هستند و ما باید با ادامه راه آن ها، عزت و سربلندی ایران اسلامی را حفظ کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.