رئیس فدراسیون فوتبال از گرفته شدن میزبانی در صورت رفع نشدن نواقص ورزشگاه های کشور خبر داد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما درباره برگزاری دیدار ایران و قطر در مشهد گفت: واقعیت این است که ورزشگاه آزادی در حال بازسازی است. تیم ملی برای همه ما است و آقای قلعه‌نویی در مشهد است و همه چیز قابل‌قبول است.

وی افزود: تصمیم داریم با برگزاری بازی تیم ملی در ورزشگاه امام رضا (ع)، خاطره تلخ خودمان و‌ ای اف سی را از برگزاری بازی در مشهد را پاک کنیم. حرفی که برای ما و فیفا در مشهد ایجاد شده بود از بین می‌رود. جلسه‌ای با مسئولین محترم در وزارت کشور برگزار شد و تصمیم خوبی گرفته شد تا همه از امکانات داخل کشور استفاده کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: متوجه شدیم یک شرکت خارجی قرار است اواخر پاییز تمام ورزشگاه‌های آسیایی از جمله ایران را بررسی کنند و اگر ما داخل ورزشگاه‌های خودمان نواقص را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهند کرد. ما بین بد و بدتر، بد را انتخاب کردیم، چون ممکن است میزبانی‌های خودمان را در آسیا از دست بدهیم.

تاج گفت: ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز به مدار می‌آید. ورزشگاه‌های دیگر هم به مدار می‌آیند. نقش‌جهان چمنش درست می‌شود. جلساتی گذاشتیم و همه مدیران آمدند. ما بین بد و بدتر، بد را انتخاب کردیم. تا نواقص برطرف نشود تأیید نمی‌شوند و میزبانی به کشور ثالث داده می‌شود.

وی درباره ورزشگاه ثامن مشهد گفت: این ورزشگاه در فهرست بررسی‌ها بازرسان نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار