مجری بنیاد علوی استان قم از آغاز توزیع بسته‌های حمایتی لوازم‌التحریر در قالب پویش مهر علوی برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در قم خبر داد.

مجتبی ویژه، مجری بنیاد علوی استان قم گفت: در آستانه سال جدید تحصیلی بنیاد علوی بسته‌های اقدام به بسته‌های هدیه لوازم التحریر برای دانش‌آموزان با میانگین ارزش ۶۰۰ هزار تومان تهیه کرده است که در یک رزمایش به آنان تحویل خواهد داد.

وی افزود: محتوای بسته‌ها بنا به نیاز دانش آموزان در مقاطع تحصیلی متفاوت است و در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم توزیع خواهد شد. این بسته‌ها در دو بخش مشارکتی و هدیه رایگان بنیاد ارائه می‌شوند.

وی ادامه داد: ۶۰۰ بسته به عنوان بسته‌های رایگان و هدیه بنیاد بین سه شهرستان استان قم تقسیم خواهد شد و بسته‌های مشارکتی نیز با همکاری گروه‌های مردمی برای توزیع بین نیازمندان تحویل داده خواهند شد. مجموع بسته‌های پویش مهر علوی در استان قم ۱۲۰۰ عدد است.

مجری بنیاد علوی استان قم همچنین خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌ها در دو مرحله انجام خواهد شد؛ مرحله اول در هفته آینده و مرحله دوم نیز تا قبل از نیمه مهرماه صورت خواهد گرفت.

وی گفت: گروه‌های مردمی نیز می‌توانند با ثبت‌نام در پویش مهر علوی و ثبت دانش‌آموزان دهک‌های ۱ تا ۴ در سامانه بنیاد علوی، مبلغ مشارکت را واریز کنند و بسته‌ها را دریافت نمایند تا سپس در بین دانش‌آموزان توزیع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار