مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم بهترین مکان برای برگزاری مسابقات تیم‌های ایران در لیگ نخبگان آسیا، ورزشگاه شهر قدس است.

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل آلومینیوم در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خداراشکر شرایط و بازی خوبی داشتیم. بعد از خستگی که از بازی الاهلی عربستان داشتیم، بازیکنان  زحمت کشیدند و تلاش کردند، خداراشکر توانستیم ۳ امتیاز باارزش را بگیریم.

پیروانی درباره دربی ۱۰۴ در اراک برگزار می‌شود، گفت: سؤال خوبی است، اما من نباید به این سؤال جواب بدهم، این سوال را باید کسانی پاسخ بدهند که سعی نکردند ورزشگاه آزادی آماده شود.

مدیر تیم پرسپولیس درباره  برگزاری مسابقه به‌میزبانی شهر قدس، گفت: از مسئولان شهر قدس تشکر می‌کنم، فکر می‌کنم بهترین جا برای برگزاری مسابقات ما در لیگ نخبگان آسیا، همین شهر قدس است. خواهشم این است که محل میزبانی تیم پرسپولیس را از تهران بیرون نبرند؛ هرچند جا‌هایی که رفتیم همه عزیز هستند و همه زحمت می‌کشند و حمایت کردند. با نبود آزادی و در شرایطی که مشخص نیست چه‌زمانی آماده می‌شود، فکر می‌کنم شهر قدس برای ما بهترین گزینه است.

پیروانی راجع‌به تغییرات نتیجه با بازبینی از طریق کمک‌داور ویدیویی، اظهار کرد: کمک‌داور ویدیویی خیلی تعیین‌کننده بود، کمک‌داور ویدیویی است و ما احترام می‌گزاریم، حالا اگر عکس این قضیه اتفاق افتاده بود، همه می‌گفتند؛ "دیدید؟ "، فکر می‌کنم تیم داوری سعی کرد بهترین تصمیم را بگیرد و من به آنها خسته نباشید می‌گویم.

او درباره اینکه گندوز از نظر فنی دروازه‌بان خوبی است و در تیم مشغول جا افتادن است، اما در ۵ هفته ۲ کارت زرد دریافت کرده است، آیا برای دربی ۱۰۴ او را از این لحاظ توجیه کرده‌اید؟ خاطر نشان کرد:   ان‌شاالله در بازی بعد کارت زرد نمی‌گیرد!

مدیر تیم پرسپولیس درباره  اینکه عیسی آل‌کثیر با ناراحتی از زمین خارج شد، گفت: همه دوست دارند بازی کنند، من هم وقتی بازیکن بودم به‌دلیل بازی نکردن ناراحت می‌شدم، عیسی بازیکنی مثمر ثمر است و ان‌شاالله تلاشش را بیشتر می‌کند تا در ترکیب تیم قرار بگیرد.

پیروانی درباره  آخرین وضعیت همکاری مهرداد خانبان با پرسپولیس تصریح کرد: خانبان فعلاً از تیم جدا شد، این بحث با تصمیم سرمربی بوده و سعی می‌کنیم بهترین اتفاق بیفتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار