قناعت در پیام خود به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، جلوه گاه پرشکوه‌ترین حماسه ایثارگری و غیرت ملتی است که فکر تجاوز دشمن را از ذهنش زدودند.

متن پیام قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته دفاع مقدس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"در جنگ تحمیلی، ملت بزرگ ما با ایستادگی و مقاومت خود در راه خدا، این توطئه را به وسیله و نردبانی به سمت قله آرزو‌ها و ارزش‌های اسلامی و وسیله‌ای برای پیشرفت تبدیل کرد". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

هشت سال دفاع مقدس، نماد تحقق شعار هیهات منا الذله به تأسی از قیام سرور و سالار شهیدان دو عالم امام حسین (علیه السلام) است.

دفاع مقدس، جلوه گاه پرشکوه‌ترین حماسه ایثارگری و غیرت ملتی است که در تداوم انقلاب دوران ساز ایران اسلامی و در سایه رهبری‌های حکیمانه حضرت امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) با جانفشانی و از خودگذشتگی برای ذره ذره خاک میهن و کیان دین، قطره قطره خون خود را در طبق اخلاص نهادند و با دلاوری و سلحشوری، فکر تجاوز به سرزمین عزیز ایران را برای همیشه از ذهن بداندیشان انقلاب و نظام زدودند.


بیشتر بخوانید


دفاع مقدس، سند عزتمندی دلیر مردان و شیرزنانی است که با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و با نثار جان خویش، در‌های وابستگی به بیگانگان را بستند تا پرچم ایران اسلامی مستقل و مقتدر برای همیشه در تاریخ کره زمین در اهتزاز بماند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور خراسان جنوبی، به ویژه رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ذیل ولایت حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله)، مسئلت دارم.

امید که دختران و پسران غیور ایرانی با تلاش مجاهدانه و هوشمندانه در جبهه‌های علم آموزی و تولید دانش و فناوری، ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران بوده و در رسیدن میهن اسلامی به پیشرفت و تعالی همه جانبه از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.