رییس پلیس راهور قزوین از اجرای طرح جدید همیاران به یاری دانش آموزان مدارس در راستای کاهش مخاطرات ترافیکی در سطح استان خبر داد.

سرهنگ علی آسیایی رییس پلیس راهور قزوین گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید از فردا یکشنبه یکم مهرماه در سطح استان طرح مدارس را با اجرای طرح همیاران پلیس آغاز خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در این طرح دانش آموزانی را در برخی مدارس مورد نظر انتخاب خواهیم کرد و با اعطای جلیقه و پرچم و علایم مخصوص شرایطی را فراهم می‌کنیم تا همیار پلیس بتواند در کاهش مخاطرات ترافیکی و هشدار‌های لازم کنار پلیس قرار گیرد.

سرهنگ آسیایی با بیان اینکه طرح ویژه مدارس از ابتدای مهرماه با حضور پررنگ پلیس راهور در معابر پر تردد آغاز می‌شود، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل بحث سرویس مدارس بوده که برای این موضوع کارگروهی در استان قزوین تشکیل شده ودر آن شیوه و نحوه تردد دانش آموزان به مدرسه و منزل تشریح شده است.

این مسئول با بیان اینکه تاکید شده تا دانش آموزان با سرویس مدارس تردد کنند، یادآور شد: به هیچ عنوان به خودرویی که فاقد ایمنی بوده و یا راننده آن فاقد صلاحیت اخلاقی باشد، مجوز تردد نخواهیم داد.

رییس پلیس راهور قزوین یادآور شد: تمامی سرویس‌های مدارس حق سوار کردن سرنشین اضافی را ندارند و باید بر اساس ظرفیت خودرو دانش آموزان را به مدارس هدایت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار