همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، یگان‌های نیرو‌های مسلح مستقر در فارس، آمادگی رزمی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، یگان‌های نیرو‌های مسلح مستقردر فارس با برگزاری رژه پیاده و خودرویی، آمادگی رزمی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

این مراسم صبح امروز در خیابان پاسداران شیراز و در سایر شهرستان‌های فارس با حضور یگان‌های نمونه سپاه، بسیج، ارتش و فراجا برگزار شد.

ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و بیان کرد: عظمت این واقعه شگرف در یک برهه برجسته و مهم تاریخ کشور در مقابل تجاوز دشمن مشخص است، هرچند که تلاش‌های انجام شده در تشریح این آزمون دشوار، سرنوشت ساز و موفق تنها ذره‌ای از اقیانوس پهناور و عمیق اقدام جانانه و شجاعانه یک ملت به بزرگی نام ایران در مقابل تهاجم دشمنان بوده است.

او ادامه داد: ایستادگی ۸ ساله، مقاومت و دستیابی به پیروزی‌های بی‌شمار در این رخداد در برابر دنیای استکبار حاصل وحدت، یک‌دلی، اعتماد به نفس، اراده راسخ و ایمان محکم مردم ایران قابل مشاهده است.

رضایی تاکید کرد: پیروزی نیرو‌های مسلح در کنار رهنمود‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و مقام معظم رهبری و یاری خداوند متعال شکل گرفت که به الگویی بارز برای مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی دشمنان انقلاب اسلامی در میدان‌های سخت، نظامی و جنگ شناختی تبدیل شده است.

او تصریح کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در فارس، در آستانه دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس، با گرامیداشت یاد و نام و شهیدان و آزادگان سرافراز و ادای احترام به جایگاه رفیع خانواده‌های آنان، ضمن تجدید بیعت با فرمانده کل قوا در راستای نیل به اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب در مسیر شهدا قدم برمی‌دارند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توکل به خداوند بزرگ زیر پرچم محمدی به ملت ایران اطمینان خاطر می‌دهیم که با صلابت روز افزون و تقویت مؤلفه‌های قدرت و با بازدارندگی فعال همچنان در مسیر رشد و تعالی، خود را برای ساختن فردای بهتر برای فرزندان این مرز و بوم با اراده پولادین و عزمی راسخ آماده نگه داریم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار